Egenkontrol og dokumentation
Som kunde er du sikret den bedste rengøring – vi udfører løbende kontrol af os selv.
Oplæring
For at opretholde den høje standard vi er kendt for, er det første skridt, efter en ny rengøringsassistent er ansat, en grundig og fyldestgørende individuel oplæring. Herunder gennemgås ergonomisk brug af maskiner og rekvisitter, brug/viden indenfor midler, samt hvordan medarbejderen med fordel kan kontrollere sit eget arbejde.
Kundens garanti for et ensartet produkt
Herefter kan medarbejderen læne sig op af de forskellige vejledninger, de har til rådighed. Hver medarbejder har et login til en app, der giver adgang til de faste opgaver, de har. Via appen kan de læse vejledninger, jobbeskrivelser samt tilføje pludseligt opståede situationer. Samme værktøj er behjælpeligt, når opgaven senere bliver kvalitetskontrolleret. Kun når medarbejderen ankommer til den pågældende opgave, kan tiden startes i appen og arbejdet påbegyndes, således er der på kontoret styr på alle opgaver samt overblik over, at de udføres til tiden og med det rette timeforbrug. Herudover er der ved alle vores faste kunder en vejledning med beskrivelse af hvilke opgaver, der skal udføres på de forskellige rengøringsdage med tilhørende farvelagt kort over de arealer, der hører rengøringen til, så der aldrig er tvivl om, hvilke opgaver der kan forventes rengjorte.
Professionalisme smitter.
Kontrol
Alle opgaver stikprøvekontrollernes løbende, og hvis der er kommentarer til det udførte arbejde tages der billeder, samt det noteres i appen. Derved kan medarbejderen den efterfølgende rengøringsdag ved kunden se i appen, at der er forhold vedkommende skal være særligt opmærksom på. Vi afholder herudover med hver enkelt medarbejder et fast ugentlig opfølgningsmøde, hvor vi kort drøfter ugen der gik, hvilket skaber en tæt kontakt med medarbejderen, og som også bidrager til fællesskabsfølelsen.
Kontakt os og hør nærmere om vores services
Ønsker du at høre mere om, hvad vi kan tilbyde dig indenfor rengøringsløsninger, er du velkommen til at kontakte os.
Ring til os på telefon (+45) 31 243 243 eller skriv til vores e-mail kontakt@olgaskost.dk.
Kundeudtalelser
Olga’s Kost har gjort rent for os i en årrække, og vores kontakt har været minimal – fordi vi aldrig har kunnet sætte en finger på det udførte arbejde.
Der har aldrig været bøvl, udfordringer ellerandet – arbejdet er altid udført til UG på det aftalte tidspunkt.
De kører fuldstændig selvstændigt, og har vi ekstra, vi ønsker udført er det aldrig et problem.
Prisen er yderst favorabel – og vi har mulighed for at købe diverse produkter igennem dem, hvilket ville spare os tid og penge i fragt mv.
Vi kan kun give de aller varmeste anbefalinger herfra til Peter og Olga, samt deres kvalificerede arbejdskraft.
Jannie Larsen
Aludan Facader A/S
Vi har anvendt Olgas Kost i over 6 år
Jeg kan varmt anbefale Olga’s Kost
Altid 1’ste klasses rengøring – Flexibel – Konkurrencedygtig & Hjælpsomme.
Vi har førhen skulle skifte rengøringsleverandør, efter en vis periode, det har aldrig været et behov siden vi fik et samarbejde med Olga’s Kost.
Joan Hansson
HL-REPO A/S
Vi har anvendt Olgas Kost i over 6 år
Vi startede med Olga’s kost for 8 år siden, og vi har altid oplevet stort engagement, og professionalisme. Olga og Peter er punktlige og overholder deres aftaler, og hvis der skulle opstå en ekstraordinær situation er de altid klar til at hjælpe.
Torben Sjøberg Pedersen
Nordic Rentals A/S
Vi har anvendt Olgas Kost i over 8 år
Vi har brugt Olga´s kost med tilfredshed, de varmeste anbefalinger her fra.
Steen Hedevang
Mul10metal A/S
Vi har anvendt Olgas Kost i over 8 år
Privatydelse – flytterengøring
Effektiv og perfekt rengøring på den halve tid af, hvad andre firmaer anslog, at de skulle bruge.
Pernille Buch